värd att läsa speciellt DU

anonym om från och med nu!:
vem var du senast tillsammans med? och hur länge? varför tog det slut? är du singel nu eller?
IP: 109.58.130.88
06 Juni, 01:38
svar: va tsm med en kille fårn fittja, nämner inga namn :) vi va tsm i samanlagt 2 månader men gillade han i ett halv år faktist, det funkade inte mellan oss vi tog ba steget ifrån varan inget mer att säga faktist typ ingen tid sen finns de lite annat som folk inte vet men nämner inget här :), ja!, jag är singel har inte tid för nångon romans just nu :) de fotboll somgäller sen får vi se vad som händer nu på lovet ;) vad som helst kan hända
'
'
en sak jag vill tilläga- jag har gått vidare, från att älska honom så grovt mkt saknar de inte :)
sakta men säkert kommer han försvinna och en dag kommer jag skratta åt att jag mådde så dåligt nen period, ahah
har bara mina underbara vänner att tacka älskar er mest sofia och lana !

Kommentarer
Postat av: ewelina E

va stark du klarar de här lika lätt som du klarat allt annat, du är en krigare krigaaa sönder nu. Du har en underbar familj och vänner, hitta killen som är värd att kämpa för ingen som skiter i dig som han gjorde tro mig du är värd bättre en så! kärlek till dig, finns här <3

2012-06-06 @ 01:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0