hårda men sanna ord, kärlek existerar inte i min värld.

Jag ska vara helt ärlig och förklara en sak för er som bryr sig. Jag trodde på kärleken i 6 månader tills idag. Idag har jag insett en sak som är väldigt betydelsefull för mig. Folk har blivit lurade i sina liv, du har säkert träffat på en person som har förändrat ditt liv på något sätt eftersom du har valt honom som din kille. Ni tror säkert att ni är gjorda för varandra och att det är ni som kommer att vara för evigt. Men enligt mig är sanningen att du har accepterat denna person att bli en del av ditt liv. Det är en helt annan sak att kalla det kärlek eftersom när du har vant dig att ha denna person vid din sida i en period kommer du tro att det är kärlek. Om det någonsin tar slut mellan er och känslan i din mage och hjärta börjar uppstå så kommer det inte att vara dina känslor utan din hjärna som säger ti ll dig att du inte vill vara utan den personen. Denna text ska föra fram budskapet genom att säga att jag inte tror på kärlek längre. Kärleken finns inte , det är ingen verklighet enligt mig. Därför vill jag säga FUCK LOVE!
Livet går vidare för mig, tack och hej :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du kille isfall vem? om inte vad hände pch hur mår du egntligen? va stark, stå på dina ben och le!

har hört flera gånge rhur underbar du är, fortsätt som du gör :)

keep your head up!

du är min förebild..

2012-06-01 @ 09:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0