Biiiiiiiiiiitch, please.

är FÄTT trött på tjejjer som ger killarna fettaste luften, han är katt han är min bästis asså riktigt K? tror nt att någon bryr sig om ert förhållande gumman :) så länge du håller dig borta från mig o mitt liv är jag nöjd. Kommer alltid vara den jag är, hur mkt du än trampar på mig så kommer jag nt falla pågrund av dig så liten är du för mig just nu.
Respekterar dig inte det minsta, ich bryr mig inte ens 1% om dig ;)
Du väljer dina ''killar'' före dina vänner, de andras gången du gör det kom inte till mig om ca 3 månader när han l'mnat dig o säg att du ångrar dig vene vad, för dina lögner går in i ena örat o går ut genom de andra, ditt snack är rena BULLSHITEN, så fuck of du är som en sten jag går runt o sparkar på. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0