chilllllnani :)

hej igen! (:
har bara vart hemma idag skulle ju egetligen träffa den hemliga killen, men efetrsom jag sov till typ 1-2 orkade jag nt då gå upp o stressa för att hinna åka till bromma o allt, så tänkte ta det en annan dag haha :) japp japp!
har bara segat idag, spelat med världens bästa mamma, sjukt kul faktist :)
har kommit sjukt nära min mamma igen, vi har det så kul tillsammans igen, GLAD! :)
Ajja imorn tänkte jag träffa herman maybe eller roni med älsklingen sofia, om vi nt hittar på annat.
Ajja sitte rifall nu o kollar på matchen med pappa och messar med haidorri typ och lyssnar på lite musiiiiiiik :)
ska lägga mig om en stund, maybe så hörs imorn sötnosar :*
-Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0