Glaaaaad som fan!!

Tjena alla, håller på fixa
Mig ska till min kusin vid 3-4 tiden :) min mobil gick sönder igår, snacka om otur tappade den sen gick glaset sönder haha men de lungt ska lämna den på lagning imorn och får den om drygt 1vecka endå :) e såååå glad just nu ni annar nt!! Har världens bästa kille!! Plus att på måndag kommer min efterlängtade bror hem till oss fan va kul!!! Har nt träffat honom sen jag va jätte liten ska bli skönt att ifall slippa tänka på de yääy :) ajja sitter i messar med min älskling, är världens lyckligaste:) ajja ska ruliish nu hare bäst !;)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-04-06 @ 14:26:28
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0