Godmorgon

Hej allihop, har precis dragit från skolan ska till ... I Chilla :) e fett irriterad, tänk om all min hat kunde bli kärlek wääääh.
Ajja, en sak jag nt fattar är när en person som inte ens känner mig kommer i kastar saker på mig, spottar framför mig som om jag vore smuts asso ? Ärligt visst du vet vem jage men bara för du sett mig betyder det nt att du känner mig. Dessutom är du en kille skäms du inte ? Lägg ner din attityd o gör nåt vettigt i livet.. Spelar ingen roll om du fortsätter hacka på mig en dag kmr du få tbk, o då menar jag de-.- jävla lallare. Man ska aldrig kalla sina nära för bror allt man gjort för dig helt sjukt, vart är världen på väg på riktigt asso, skäms ..Ajja hejdå

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3336148/images/2012/pic_196574619.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0