Godmorgon Skönheter!

Hej allihop vakna för en stund sedan, gick nt till skolan helt ärligt e sjuk har huvudvärks så de sprängs, halsen osv.
Snart lov faaaan va skönt, nu är ba 2 dagar kvar sen bye bye, skönt att slippa allt hoho :) ajja igår va it i hallunda träffade Bayram Bibi snacka gick runt i så, sen efter taggade jag i Sofia till stan efter det till mig åt i så sen vid 4 till flempan o så sen kom hem vid 5 igen åt sen duschade i så, nu ligger jag i sängen helt död o messar med min älskling o kikar med världens bästa broder, ska nog fixa en ny header snart på lovet får de bli åhhhh jag e sååååå föd efter påsklovet då äre föräldrarmöte, kill me!!!!
Ajja ska lägg ax nu ska fixa frukost o så vi hörs senare mina älsklingar, och ni andra öh hejdå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0