haj alla söta! (:

har nt bloggat så mkt idag sorry, men har suttit o tänkt egenom en hel del med både mamma och mig själv :)
har snackat med mamma o vissa grejer och hon har hjälpt mig sjukt mkt, så har bestämt mig för: att sluta kömpa för han ännu en gång och KRIGA för att glömma, för det är det som får mig på dåligt humör, och förstör en ehl del av mina vardagar sååååå ska försöka wohooo, som tur har jag mina närmaste (ewe, sara) vid min sida som hjälpt mig sjukt mkt nu på lovet, har verkligen innset vilka som e falska och som inte är endå tillägnade jag massor med tid på fel person! jobbigt läge !
ajja har varit hemma idag messat med hamoode och några till, lyssnat på musik o sånt
ska rullar runt lite på fb sen stänga av om en stund så hare bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0