hellluuuu

Rebecca om Glaaaaad som fan!!:
kikar in :)
IP: 80.217.165.7706 April, 14:26
svar: vilka ni ?
'''
''
''
-hej alliohop, är sjukt svag i kroppen och min näsa bara rinner och halsen ba bränns!
men ifall kan nt det hinda mig från att gå ut en lördag ;) ifall ska sätta på mig lite chillpilski kläder fixa mig med lite smink o en hästsvans och rulla ut o möta sofia köpa lite myspys sen komma till mig o lämna det därefter va gå ut o bara ha kul, senare vid 11-12 ska vi kolla på lite film hit och ditt, sen på söndag har jag inga planer ännu säkert träffa älsklingen :) sen på måndag kommer min bror till stockholm! äntligen längtar som fan vill se hans barn o bara krama han uft :) ajja sen tisdag ska jag lämna in mobilen, skulle idag men dom som fixar glaset o sånt på iphon har ''påsklov'' tills på tisdag så ska ditt då :) de kostar ba 1200kr trodde mer men men de värt de! :)
ifall måste skynd amig nu, så hör stalkers :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0