Saker ni borde veta om mig :)

*hatar insekter (spindlar,myror, flugor osv) får panik om jag har en på mig!
* jag älskar musik, lyssnar på musik hela dagen ibland!!:)
* hatar dryga människor, med för mkt luft spräcker snälla?!
* har svårt för människor som leker svåra, backar bara undan.. Usch
* har Aldrig varit såhär kär som nu, truste me! 3månader har gått och kämpar ännu;)
* älskar min mamma o pappa mer än något annat, och dom ska få en enorm bekräftelse i sommar yeah!
* låter ingen sänka ner mig, men ni kan lika gärna testa
* har gått egendom mkt, så att du säger att jage ful går jag igenom hur lätt som helst pajas .
* VILL FLYTTA FRÅN ALBY, LPNGT HÄRIFRÅN TYP VÄRDL ELLER NÅT!
* hatar ordet skola, inget för mig hellre med vänner :)
Kmr nt på nåt mer puss hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0