skriver av mig .. Allt e dubbelt så mkt tyngre utan dig vid min sida.

mer än 2 månader sen vi gick skilda vägar, hur mkt jag än älskade dig var jag tvungen kämpade som en idiot gjorde allt för att glömma dig inge absolut inget funkade, allt kändes så fel ..
du fick mig att börja tro på kärleken igen, trodde att de skulle va vi oavsett alla hårda ord vi gav, eller all svek det var det du sa ifall.. du sa att vi alltid skulle hålla ihop ovasett tjafsen ..
saknar dig så de gör ont, aldrig kännt såhär förr.. känslan av att du gått vidare är obeskrivlig..
men sanning vet jag nt vart vi står idag? ibland kan du vara hur varm som helst och nästa sekund är du som den du va innan, vet inte vad jag ska tro.. har kämpat tillräckligt finns inget mer jag kan göra, har gjort allt jag kan för att vi ska bli 1 .. jag älskar dig mer en någon som vandrar på denna jord, du gör mig hel bara genom att le.. va världens lyckligaste tjej med dig, att få sitta och bara skratta med den man älskar, ååh vad jag saknar! minns alla dagar med dig som om de vore idag, första dagen jag såg dig tills sista dagen... minns när du överraskade mig på min födelsedag .. o allt absolut alllt
är inte hel utan dig, kan säga att jag hatar dig, och att jag aldrig skulle vilja ha tillb aka dig men ingen vet hur ont de gör.. har fösökt tvinga mig själv att glömma dig på alla sätt, men inget funkar.
-Jag älskar dig, och kommer kämpa till dag noll. 
saknar dig mer än något annat..
1Januari2012, blev världens lyckligaste..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0