berättar allt i detalj nu!

okej bara för jag har så tråkigt så kan jag berätta allt med skolan och soc nu i detalj så att alla fattar allt från början!
ifall de började med att jag gick i internationela engelska skolan i sätra med Sofia M, vi gick där en termin allt va helt fuckat vi jobbade aldrig, alltså aldrig! lärarna sket i allt satt och snacka i lur,smsa, hade tuggumi, hade inte miona böker inget sen efter några månader fick jag och sofia höra att skolan skulle stängas så vi bestämde oss sedan för att byta till Gärdesskolan i karlaplan. Vilket va de dummmaste jag gjort! ifall efter julovet sökte vi och vi började typ 3 veckor efter jullovet i gärdes, redan den första veckan börja jag trötta på den, mådde sjukt dåligt pågrund av mitt ex, vi hade en svår period så jag vill helt enkelt inte sitta på en stol och lyssna på allt, och ist dra ut och träffa kompisar lite överallt. kista,husby,rinkeby,väsby,fittja,tc, överallt.
allt bara för han, kunde verkligen inte va i skolan då så a tillslut slutade det med att jag hade skolkat 261 timmar, och jag hade möte med rektorn min mentor pappa och kurator och så, det blev bra minnst 1 vecka efter de börja jag skolka igen. och då nådde jag upp till 261 timmar, esen började mitt sommar lov och för ungefär 2 veckor sen had ejag möte med soc vi snackade om allti ifrån skolan till familj och vänner. Va skit rädd för att gå ditt, för jag visste exakt vad dom skulle säga.
ifall orkar inte skriva vad dom sa men aa, eså nu har jag utredning typ om några veckor där jag kommer göra olika tester, men grejen är dom vet inte hela sanningn så haha lite svårt. :P
men ifall när min utredning börjar kommer dom träffa alla i min omgivning en och en, och jag kmr göra olika test grejer och så, sen få vi se vad som händer. jag ska ifall fortsätta till 9an och kämpa som en hund! sen får vi se vad som händer sen, de va typ de komemr inte på något mer tror jag fått med alllting nu.
Hoppas ni förstår, och ja jag ångrar hela grejen. 
För nu står jag här som en idiot har inget utav 8ans kunskaper och ska börja 9an? tycker så synd om mig. men somsakt gjort e gjort allt händer för en anledning.
Ajja puss hejdå :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0