Du skapa tillräckligt med problem.

Så ge mig en bra anledning till att ta dig tillbaka? Finns ingen.. Visst jag saknar dig så oerhört mkt och de vet du men du är en utav anledningarna till alla problem jag hade i höstas. Kärlek gjorde mig hel blind, de va för bra för att vara sant i början sen helt plötsligt var de jag som gjorde fel, men efter 3-4månader ber du om förlåtelse ännu en gång.. Vad vill du mig och mina känslor egentligen? Du kan inte leka med mig längre de jag hade för dig va ÄKTA men de tog sönder allt i bittar och gav mig varenda dag i 6månader skit tills de kom till den punkten jag lämnade allt skolan familjen vänner bara för att du skulle va glad. Idag ångrar jag mig sååå grovt så de är inte sant. Du har lämnat så djupa sår så att andra ska få lida utav de än idag snackar folk om dig till
Mig och ber mig berätta vad som hände jag önska jag inte hade behövt berätta de som verkligen hände. De har nu gått snart 5 månader jag bara såg eller sa "hej" till dig . Minns de sista de sa till mig hahah. Att du skulle finnas där för mig oavsett vänner eller inte? Sen ber du mig ta bort nr och allt sen i sommras skriver du ett ångest sms till mig som att jag ska falla för sig igen ? Gubben en sak ska du ha klart för dig: mitt liv är perfekt just nu, skolan rullar på som rinnande vatten, vänner, familj och min finaste pojkvän är allt jag behöver:) vem är du egentligen tänk efter du va bara en i mängden. Från att va världens sötaste och guldhjärtiga kille till att bli en jag bara önska jag aldrig träffat. Tack och hej ville ba skriva av mig puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0