Godmorgon!

Vakna vid 11 idag nu ligger i sängen är skit trött
Men ifall igår gick jag ut vid 4-5tideb träffade Sofia, ulu och momo vi tagga till dagiset snackade lite och så sen kom Wille och Claudio oxå sen bestämde dom sig för att klättra upp på taket hahahaha och då gick Claudio och Wille upp senbtig vi när bänken så dom inte kunde komma ner igen hahahaha sp dom gick runt och runt dom sto och sjöng och dansa där uppe och allt tillslut hjälpte en kille dom och så sen drog hämta pengar ned ulu och dom sen vi gick ner köpte cigg och möte toprak : efter det gick några och då gick jag Sofia ulu och toprak till Sofias gård till en bänk satt där lyssna på musik och så , ifall de va typ igår idag vet inte vad jag ska göra kanske ska till ung08 e nt säker annars kommer ba va ute här någonstans hör av mig senare puss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0