Jag vet att du följer mig genom den mörka vägen, Amor kom hem..

Skriver av mig, är du inte intresserad börja inte läs de här.
Finner inga ord för min saknad, den är bara för grooov Besmir. Alla stunder som inte finns kvar, du kämpa oavsett de gjorde ont. Slagen blev bara hårdare för varje dag, finns ingen starkare än dig hjärtat. Tiden bara rinner iväg åren känns som dagar timmar som sekunder jag saknar dig, saknar oss vi våra minnen våra kväller då vi flummat bara haft kul. De är den brodern jag aldrig fick som jag alltid önskat som ja allttid önskat mig. Vi saknar di här nere kom tillbaks. Jag vet att du vakar över mig, och jag hoppas du ser de här, bara gud vet hur mkt jag saknar dig mitt liv är du!
Vi ses snart amor, glöm aldrig vad du lovade. Ska göra dig stolt va den systern jag alltid varit, bara för dig piff, jag älskar dig med hela mitt hjärta bebi, vi ses snart de livet jag med hela mitt hjärta! Godnatt o ha de bäst himlens bästa ängel !!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0