lita aldrig på någon mer än dig själv, vi lever i en äcklig värld.

hej allihop! :) låter rubriken snacka! lita inte på någon, orden rinner bara ut från folk munnar nuförtiden. 
ifall vaknade vid 10-11 idag duscha allt fixade mig möte sofia i höjden vi drog till mig sedan till stuvsta till mina kusiner de va skit kul där alla va helt borta, bara sofia kmr fatt nu 
min kusin- ohh jag har fått fläckar, i'm not sexy anymore! ( och stänger koftan AHHAHAHAHAHAHHA så mkt vi garva! ifall kom hem bestämde mig för att lämna sofi och då möte jag filip, vi satt snacka en stund om lite allt möjligt han gav mig råd till skolan och hur jag ska få bort allt o sådär, ganska chill sen drog jag hem nu sitte rjag här har flippppp, ska kolla på sho bre nu vi hörs imorn godnatt älsklingar ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0