Mitt liv stavas - Ewelina

Finns ingen som kan ta hennes plats. Ingen. Hon som alltid står med mig genom allt, minns hur i hatade varandra i början trodde du va värsta bitchen haha tillslut nu efter några år står vi som systrar, min polack skulle aldrig ersätta dig med något i världen! De är bara dig jag kan berätta EXAAAKT allt utan att va rädd för att de ska komma ut från munnen på dig! Lr okej finns några till men få, folk har blivit så fucking äckliga misstolka varenda ord man säger, man blir kallad orre bara man är ned en kille. Man får absolut inte tycka vad man vill asso hahah? Vakna upp vi lever i 2012 det du inte vet om dig själv, vet alla andra. Ormar hela bunten X på allt 19 dagar kvar sen skola, börjar längta göra nåt som kallas VITIGT. Ist för att sitta ute. Med världens bästa vänner och familj ska jag klara mitt sista år wihoo. Ångrar inget, gjort är gjort gjorde de av en anledning. Mådde sjuuuuukt dåligt då pallade inte. Några vet redan allt i detalj och så men ska försöka få till ett inlägg med allt imorn eller så så att ni får höra hela historian hähä, ajde ska sova nu klockan e snart 3 :) Men ifall ewe Loveu med hela mitt fucking hjärta, tack för exakt allt! Det är du som ger mig viljan att vakna varje morgon hjärtat alltid vi piff ❤piff kochaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0