saknar dig.

vet inte vart jag ska börja bara tanken av att du inte finns kvar här hos oss är galen.
kan inte beskriva med ord hur fucking mkt jag saknar dig,oss alla våra tider tillsammans.
du va en av 9miljoner, den bästa brodern man kunnat önska sig! kommer aldrig hitta någon som dig.
du gjorde hela mig hel, utan dig är jag halv. Vi va som syster och bror
vi byggde upp ett så starkt band mellan oss som bara efter några år jag va tvungen att släppa taget.
De va inte förns efter några månader jag såg hur dåligt du egentligen mådde, så som du såg ut varje gång vi träffades men endå försökte du le och skratta för min skull. Bara för att jag skulle må bra, du gjorde precis allt för mig du gav mig den där extra handen i nöden eller den där kramen efter en jobbig dag varenda människa på jorden vill ha. De va bara du som bara du som förståd mig utifrån och in. De går verkligen inte att acceptera att du är borta.
11 mars för 5år sedan, redan då lämna du oss, du hade knappt börjat leva livet än.
hade jag haft en önskan skulle de vara att få träffa dig en gång till och bara säga hur mkt jag älskar dig och att jag alltid kmr va vid din sida! känns enormt tomt, vill ba spola tillbaka till den tiden vi satt på gården och lekte som snorungar. Jag växte upp med dig, vi hade dom bästa minnena tillsammans vi gav aldrig upp. Du betyder ba så grymt mkt för mig ännu.. känns som igår när du lämna oss, världens finaste ängel 
oavsett ifall du är här med mig eller bara ser på mig däruppe, så ska du veta hur mkt jag älskar dig.
Och hur jävla stolt jag är över dig! du va grymt stark, tro inte att du är glömd här nere.
Tänker på dig varenda dag, snart ses vi snart. du betyder livet för mig.
jag baraaaaaaa längtar efter att få se dig le igen! åååh våra minnen allt. vet inte vad jag ska säg mer än att jag älskar dig. du har en speciell plats i mitt hjärta som alltid kommer va ditt! ingen i världen kan ta den platsen.
Besmir Frangu, världens finaste ängel jag hoppas verkligen vi ses igen! du betyder världen för mig min ängel glöm aldrig de, kommer alltid stå upp för dig alltid.
syster och bror, piff och puff, syskonen.
De va vi de.
Vila ifrid min ängel 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0