Saknar er, bara nu som fattas just nu :(

Saknaden är så stor, när man väll vill va med er kan man inte de :( vill tillbaka till vårt hus som va helt fuckat efter bara några timmar kläder överallt hahahah. Ni gjorde mig alltid sp himla glad, ni alla va lika misslyckade sol mig så vad jag än gjorde och sa skratta vi bara åt för ingen utav oss fatta grejen! Minns alla kvällar vi gjort saker MIT varandra, slängt vatten när vi sovit, stängt ut mig, allt vi hade så kul Wää saknar er :( vi ses snart kommer åka ditt direkt när mitt bästa lov kmr, hihihih men bäst utav alt va alla dagar med gabbe hahahahahah allt vi gjorde mot dom andra sätter på brandlarmet sen lägger oss och låssas sover alla får panik Hahaah kungar vi är! Alla kvällar med dig (misstolka inte) som va sp underbar, du fick mig att le och skratta så mkt som bara en person kunnat, du etyder mitt liv skulle kunna offra precis vad som helst ba för dig! Du kommer alltid va min storebror i mina ögon, den jag alltid önskat men aldrig fick. Du gjorde mina 3 veckor där till dom bästa bara att få höra alla råd du gav mig, och så mkt som du hjälpt mig.. Hade varit med er idag om det inte vore för mitt möte, bajsss du bad mg gå till dom glad och med ett leende och sedan komma ut med exakt samma leende, jag försökte verkligen Amor men dom kontroll punkten jag inte kunde hantera med ett leende .. Jag älskar sig storebror, inga ord för dig du är guldvärd! Vi ses snart lovar så fort jage ledig åker jag ditt !! Puss älskar er mina kameler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0