Vad ska man skriva?

Det har börjat bli tråkigt att blogga
Har inget kul att säga, haha men ajja ska skriva lite om igår ifall, de börja med att jag vaknade fixa mig och allt drog ut träffa Wille och Sofia sen vi va ite lite och så sen tagga hem typ 10min sn ut igen träffa Sofia, Wille, andre och toprak vi va i höjden bara sen minns vad vi gjorde men aa sen alla drog eller Sofia bara haha sen vi 3 drog upp till min gård till min bror och hans tjej linnea spelade fotboll ganska kul sen lekte lite med Qiara också sen vi drog hem typ vid 00.00 sen kom hem kika lite sen somna jag :)
Idag ska Kag möta Sofia typ halv 7 vid höjden vi ska va ute ska fixa cigg och sen senare ikväll ska till the voice med ewe och dom för dom här i Alby ska inte gå eller jo kanske men skit i de efter de ska jag ewe Patrik och några fler tagga till Farsta och Chill ba :) de är typ de ajja bloggar sen eller imorn :* och så bjuder jag på en bild på lilla söta Qiara :)!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0