Vakna kl9?

Godmorgon, mår skit illa har huvudvärk mina ögon kliar skit mkt helt röda döööööda mig! Ifall hähä, ewe är här hon kom igår vid 11tiden till mig möte henne vid bussen, vi va ute lite snackade om allt, fick höra grejer om en viss person äckligt !! Ifall ska fixa mig nu tror jag sen ska vi följa med henne till Tumba och sen hem och dö mår såååå dåligt :( och igår va ba ute gick runt messi Sofia toprak och marre:) Och jag vakna till världens gulligaste text av min bästavän, jag älskar dig med hela mitt hjärta min midget<333 Vet inte exakt vad jag ska göra idag förutom att jg ska träffa Sofia vid kanske 12 eller så vi ska ut vene vad vi ska göra men jaja loggar senare tyvärr inga nya bilder just nu soorrri :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0