inga ord för dig ditt underbara cp! ♥

Utan dig är jag halv, du får mina gråa dagar att bli bäst! due så fucking underbar. Du gör mig till världens underbaraste tjej, hur dåligt jag än mår, hur mkt problem jag än har, fär du mig att glömma allt de dåliga när jag är med dig. Du får fram de äkta leendet många inte kan! jag kan va mig själv med dig, hur torr jag än är kan vi sitta i timmar och skratta åt mina träkiga skämt :) Amor du är den mest värdefulla person jag har just nu, så snälla lämna mig aldrig. Hade inte klarat en sekund utan dig. Det är du som hjälpt mig upp i alla situationer, som räckt ut handen när jag fallit, som gråtit med mig, som kommit 1 timme för att trösta mig! den äktaste utav dom alla! Jag älskar dig, du är värld all min kärlek, du betyder absolut allt för mig! Du har en stor plats i mitt hjärta, och även ifall du försvinner kommer den platsen föralltid att vara din hjärtat. Minns alla dagar med dig/ er som om de var igår, alla gånger vi hypat söööönder, haha åh när vi fastnade i hissen minns du allt lika väll som jag gör? förlåt..
ville aldrig såra dig, jag har lovat att aldrig lämna dig! Jag tänker hålla det, jag lovar. Kommer aldrig förlåta mig själv för de jag gjorde. Vem lurade mig egentligen? Hur kunde jag va såååå jävla blåst? Jag älskar dig Chrille och det vet du kommer aldrig någonsin lämna dig som jag gjorde då, du är mitt allt, en av de äktaste! personen som betyder hela mitt liv för mig. Te amo!
Glöm aldirg de! Kommer göra det tills dagen jag lämnar den här patetiska platesen som vi idag kallar ''livet''
puss, Förlåt för allt. Du är mitt liv! 
- Chrille C 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0