jag älskar dig och saknar dig enormt mkt.. ♥

1januari, minns dagen som igår.. allt va perfekt, att bara höra ditt namn fick mig att le!
du va den första jag tänkte på när jag vakna, och den sista jag tänkte på innan jag somna.
Varje gång ditt namn stog på displayen, känslan har inga ord ..
snart 1 månad sen vi släppte varan, mitt fel alltihop.
Ångrar mig grovt, har förökt flera gånger tat glömma dig, men varje gång man åker förbi din ''ort'' vilken jag gör dagligen för att komma bort är grovt jobbigt kollar alltid mot ditt hus..
Det är ett tomt stort hål inom mig, är inte hel utan dig.
Behöver dig mer än jag behöver någon just nu..
Minns dagen vi träffadeees första gången, följde med en kompis som skulle träffa dig, sedan när jag kom hem tog du kontakt med mig, du va såå gullig!
sen börja vi messa, och bestämde oss för att träffas en daag. Vi träffades snackade gick runt..
sen några veckor efter bliv vi tsm, asso älskar dig grovt mkt, finns inga ord för hur mkt du betyder för mig!
Är inte hel utan dig älskling, glöm aldrig de!!
- Hoppas du vet vem du är ..
01-01-12 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0