min förrebild!

Är min bror!
han gick egenom en hel del innan han blivit den han är iidag, själv vet jag inte hur han lyckades, när knappast jag kan de! jag  har hatat den killen många gånger, han har fått mig att gråta minnst tusen ggr, men även gjort allt för mig. Hade verkligen aldrig önskat mig någon annan bror i världen, han e inte min hel  bror men av mammas sida.
Ifall han har gått på droger, vart med om mycket bråk, suttit i fängelse gånska många år men även de har han kämpat och nu har han ett ganska så normalt liv, hålar på mig varje vecka, han har tjattat och allt på mig för jag ska sluta med det jag gör, men jag har aldrig lyssnat så en idag gör jag de jag alltid gjort.
Vilket jag verkligen inte vill. Han va som mig när han va liten aldrig hemma, gjort sjukta grejer inget jag nämner här, men a han har haft noll respekt för både mamma o hans pappa.
det är exakt så jag är nu, är aldrig hemma! får mamma att må dåligt minnst varje dag, förolämpar henne, säger fula ord, stänger dörren rakt framför hennes ögon, lägger på luren i hennes öron, skriker på henne, slänger grejer. Vad äre med mig egentligen, vem äre som fått mig att göra de, vrf gör jag det ens? det undrar jag varje dag.
För det är bara mina föräldrar som köpt allt jag har och gjort mat till mig, gett mig pengar när jag velat, men endå så är jag såhär?
sist jag bråka med mamma va igår, då jag kom hem sjukt trött från skolan och hon kommer å säger gå ut med theo, då jag fick ett riktigt utbrott, och skrek låt mig komma in o kissa innan jag gör nåt annat, och va sur hela dagen, nekade henne hela dan, sen skrek jag sönder för hennes hund hade kissat i mitt rum och typ stog framför henne med tårögda ögon och sa du ska torka upp de där, NU.
Asso ni annar verkligen inte hur jobbigt det är, har värsta ångesten.
Men ska ifall kämpa så som min bror gjorde, han är min förbild genom livet! Och vill verkligen tacka alla som hjälpt mig vid mina svåra dagar jag haft, de ni som får mig att fortfarande stå rakt och le då jag behöver de som mest.
All kärlek till er! <3
Och ett stort tacck till världens bästa bror Niklas hamdi, älskar dig grovt mkt.
*han till höger*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0