Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland..

tjena sötnosar! sitter just nu vid datan efter en lång dag med sofia :)
ajja vakna vid 6 fixa mig möte sofia, vi frog till kista tjockade oss :)
efter vi tagga till alby hem till sofia snabbis sen till skäriz, och sedan till fittja där vi  eller jag typ sprang runt som en riktig snorunge i snön HAHAHAHHAHA :$ men de va ifall kul, kom hem helt blött, så bytte om till mjukis kläder. och nu sitte rjag här ewe ska komma till mig snart, ingen e här bara jag så aa vi ska vänta på pappa sen ska få pengar sen dra till solarium :)
efter det hem till mig hämta mina grejer sen till flempan sova hos henne :) (L)
vi ska på nåhon grej i husby, ska ditt med ewe, alex.e och ewes kille :)
imonr har jag typ inga planer än förutom att jag har möte vid 12, någon som vill hitta på nåt messa mig 0760692615 :D
ajja ni får hare bäst puss :*
GE MIIIG SOMMMMMMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0