mys med älsklingarna (:

tja allihop! vaknade vid 10 tiden fråga nt vrf, men eftersom min internet tar slut varje kväll kl 11 så kan jag nt va inne efter, vad ska man göra kolla på tv? finns inget o kolla på så blir antagligen spela och sen sova :(
så sov vid 12 efetr jag hade spelat hahahah :) så  aknad vid 10 :P sen kom mamma och vi åkte till ikea köpte lite grejer till mitt rum och andra grejer till huset :) sedan kom vi hem, sen vid 4 drog vi och sor handla i maxi, där jag köpte hårfärg o sånt, färgat svart! :)
så nu ska jag typ vila en stund sen vid 9 tiden kmr ewe o chrille som ska sova här, vi ska chilla kolla på film och typ bara va hemma :) kulkul <3
imorn vet jag nt exakt vad jag ska göra antar att jag ska åka köpa dom andra skorna jag ska ha ist, dom andra air max vet jag nt vaqd jag ska göra med mamma får ta dom HAHHAHAHAH :D
ifall hör av mig lite senrae då booooze :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0