vilken dag.. måste skriva av mig..

störd dag, ifall va i skär köpte dom andra skorna o andra grejer.
mår ifall skiiiit! hur fan tänker den månniskan igentligen? han är inte min bror längre! han kan dra åt fucking helvete, och aldrig kolla mig i ögonen igen. Han kan glömma mig, tänker aldrig mer finns där för honom. Han är ingen för mig! ifall sitter o gråter ihjäl för de jag sa till honom, men det var värt det att fucing inte komma hem på 3 veckor, vem tänker ens så och nt ens svarar på sin fucking lur? och säger åt sin tjej att fucking sitta o ljuga för mig? vem fan troru du är? mamma satt fucking o grätt, troru jag ska sitta o kolla på när min egna mamma sitter o gråter ?
hur fucking dum är du. SÖk hjälp, för mig kommer du inte ha som din syster längre. due är så fucking patetisk, som tror jag lever ett perfelt liv här hemma! mår så mkt dåligar varje dag, och att sen säga att ingen finns för dig här hemma, vad har jag då gjort för dig alla dessa år? du kan dra åt helvete, du är ingen för mig längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0