vill sova!

hej allihop! lyssnar på musik och typ messar med världesn underbaraste människa! :)
idag va en vanlig dag i skolan, sen va i fittja o så lite höll på ramla minst huuuuuuundra gånger HHAHA
yyyyyyft
ifall imorn ska till skolan som vanligt sen torsdag o fredag ska jag inte gå för har annat o göra, AAAAA SKA SKOLKA!
men ifall på helgen ska jag löpa mina älsklings skor, och typ hårfärg o allt :)
mina fingrar gör ont, mina revben + en blåmärke ! hahahahhahah
om ni bara visssssst ;)
nej men ajja ska färga håret svart på helgen, pallar nt med rött skit fult hahahah, och vill nt ha ljust så ska färgas svart :)
tänkte dra till solarium efter skolan imorn, så kommer blogga på kvällen igen, men ni får hare bääääst!
SPORT LOV SNART :)
skööööööönt.
det är bara 5 dagar kvar !!! :)
ajja hare bäst
-kyysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0