Bagis

Är i bagis hos min bror, skit trött för han kom hem till mig vid 10 och va tvungen att fixa mig till halv så aa:P ni sitter vi här äter och så skulle lämna kläder för nästa vecka kmr va här några dar :) av en viss anledning. Ifall igår va ute med Sofia, toprak marre och 2 andra minns nt namn ifall vi fick runt och så efter de drog dom där två och Sofia hem tror jag så de va ba vi 3 kvar vi satt snacka och så efter de drog vi oxå hem typ vad halv 11 tror jag, sen möte ewelut vid bussen vi gick upp mot mig hon sov här och drog sedan på morgonen till Väsby kanske träffar henne senare annars tror jag nog jag är hemma i det "fina vädret" hähä hörs senare :* dagen outfit men byter nog ifall jag drar ut :)puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0