bajs dag.

börjar bli riktigt trött nu, vaknade tidigt.. ifall gick på mitt möte gick helt okej :)
kan berätta va vi snacka om o sådär för er som vill veta av ren nyfikenhet!
ifall vi snackade om alltifrån familj, skolan, fritid, vänner, relationer
dom tog upp vissa känslga grejer jag inte kunde hålla tårarna inne, dom brast ut vid ett tillfälle därefter börja min pappa oxå gråta vilket fick mig att börja gråta mer.. de va de värsta utav allt att se min pappa gråta! shiit.. ajja
vi snackade om mina betyg o allt, har ingen ide hur jag ska klara 9an, antingen börja om 8an i en ny skola eller kämpa som en idiot varenda dag! vet ärligt inte vad jag ska gör eftersom jag är ganska skol trött, och båda valen är jobbiga på sina sätt! så vi snacka först om de, efter de börja vi snacka om mina vänner och hur dom påvärkar mig i de här tillfället, vi snackade om vilka och hur många jag litade på när de gäller äkta och dom man kansnacka ut med, kom fram till att jag hade totalt 3 jag till 110% kunde lita på utan att tveka, nämner inga namn!
men dem vet säker vem dom är, ifall och eftersom jag skolkat så mkt med min bästavän sofia tog dom självklart upp min relation med henne och frågade bland annat hur nära vi var, om vi ses varje dag, och sådana grejer vid det tillfället brast mina tårar ut när han sa till mig att vi kanske måsta ''skiljas'' åt i olika skolor..eftersom jag spenderat flera år med den här tjejen har vi blivit som systrar och de värsta som skulle kunna hända nu är att vi skiljs! så aa brast ut där, och vi snackade om det ett tag, han sa förlåt för att han tog upp de, sedan fråga han hur min pappa tyckte om hela situationen han sa bara att han inte visste att jag hade det såhär svårt, och sedan började gråta kunde inte se honom sådär! de gav mig så djupa sår.. ifall sen börja vi snacka om droger och alkohol.. efter det om mina bröder, och efter det om vad som händer nu ? om vad jag ska göra? måste ju fixa de här nu innan det är försent, antongen byta skola och börja om hela 8an vilket är bra men jobbigt vill inte gå med några jävla 98or!
eller gå 9an med en stoooooooor glap! de skulle bli ett jobbigt år med mkt jobb, men klarar jag de kan jag väll klara absolut allt eller? hoppas de har nt valt exakt vad jag ska göra ännu, är fortfarande på rätt dåligt humör tänker på allt vi snacka om och och vad jag ska göra. Har fett ångest, borde inte gjort de här! borde gått hela 8an. försent.
Ifall nu äre bara att vänta på samtal från dom tills min utredning börjar! Det enda jag kan göra är att skita i vad folk säger till mig, för jag kan lyckas bara jag kämpar och håller huvudet högt! Och jag ska lyckas så är det bara, känns skönt att äntligen ta tag i de här på riktigt! och få den hjälp jag behöver för att klara de här! Och kommer såklart gå egenom de här med älsklingen Sofia, för dom ska inte skilja oss de skiter jag i för då vet jag inte vad jag gör helt ärligt! hoppas jag inte glömt något nu :) men de va nog allt, som sakt nu väntar jag på samtalet från dom för att dom ska säga ett datum då min utredning börjar då jag ska få reda på vad som egentligen är felet med det hela, äntligen. aja de va allt! hare bäst allihop jag ska snart lägga mig, sofia jag hoppas jag fick med allt som magnus sa skit i vad dom säger för de är du o jag oavsett vad dom gör! Jag älskar dig, vi kommer klara de här <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0