Ewe gäst bloggar! :)

slänger in ett inlägg lite snabbt om min bästavän aleks! 
världen finste tjej, med hjärtat många borde ha! tjejen som alltid ställer upp för hennes närmaste, vad det än innebär  och aa då menar jag verkligen vaaad som helst!!
haha så jävla många minnen vi har tillsammans, minns varenda en som om de vore igår gumms
du är mitt ljus under kvällen, min luft jag andas och min bästavän. Tackar gud för att han sent en så underbar tjej till mig! så jävla glad, men bäst utav allt är att vi än idag efter 7-9 år sitter här tillsammans och skrattar åt allt gammalt, alla bråk och alla gånger vi skrikit mot varnandra! men än idag håller vi ihop, du gör mig så jävla glad aleks minns när vi träffades för första gången då vi sne blicka varan och snacka bakom varandras ryck, ja vi va största snorungarna och för stora i käften! men den dagen är oförglömlig, de va den dagen jag för första gången hittade dig, minns alla gånger du ler mot mig och säger ''ewe jag älskar dig!'' dom orden värmde upp hela mig. ifall tbk till de med sne blickar haha :)
vi träffades fler gånger med alla tjejerna och tillslut gick jag fram till dig och sa hej vad jag hette och sånt, ångrar de inte! sedan efter den dagen, har de ''nästan'' alltid varit vi två. förutom när jag gjorde de där misstaget med aa..
så dåligt jag modde efter de bråket vi hade förra året, när du stog minnst 5 cm ifrån mitt ansikte och skrek ditt äckel, orre, bitch, fitta, hora allt svartna och jag kan förstå att varenda ord du sa, för efter de jag gjorde hade jag slagit ner personen som gjorde så mot mig, men sedan efetr några månader bestämde vi att vi skulle ses en snabbis i stan för att jag vill säga förlåt och bara se dig le igen!
ifall så mötes vi i slussen, så fort jag såg dig brast tårarna ut blev så jävla lycklig utav att se dig igen efter flera månders kämpande. kände mig entligen hel igen! oj nu blire värsta långa inläget, men älskling de jag ville komma fram till, var att jag vill att du ska veta att du gör hela min värld ljus är så himla lycklig utav att ha dig vid min sida, du är verkligen en brud jag skulle kunna ta tusen kulor för utan tvekan! för vet att du skulle kunna göra detsamma för mig.. flera år med dig, och tuuuuusen till ska de bli! jag fucking älskar dig min fru, bästavän, min bög miiitt allt! 
jag älskar dig enormt mkt, och kommer aldrig ens ha tanken av att lämna dig!// ewe tha bitch 
jaja nu ska vi rullish till vattnet en stund, hand i hand hehe :$
aleks hör säkert av sig imorgon, så stay update! för jag vet att ni vill läsa ;* byyyye
VACKRASTE TJEJEN SOM VANDRAR PÅ DENNA JORD!
killen som har henne borde fan va glad, skulle inte bangat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0