fixa mig snaaaaart

hejjjj allihop, vakna vid 12 typ gick upp kolla på tv en stund sen kom pappa med pizza :) proppmätt!
ska snart ta en dusch, sen dra mot stan träffa älsklingen sen köpa lite grejer o så, de va nyss etttttt skit äckligt kryp på min filllttt! hade panik, äckligaste som finns, hoppas ni alla dör! :)
men ajja just nu lyssnar på allyawan. hon är min vän orkar nt lägga in låten nuuuu senare kanske hihi
de börjar bli tråkigt att blogga höhö, men ifall imonr ska vakna typ 9 gå med mami till centrum fixa lite grejer där sen hämta 2 paket :) sen dra hem på lördag blire kryssning med dem bästa sen direkt efetr det till liseberg på söndan, sen måndag vid 2-3 tiden är jag hemma igen sen blire hem fixa sig sen möta upp älsklingen sofia därefetr kommer vi 2 dra mot norsborg för att hämta henens katt sedan ut :)
ÅÅÅÅÅÅH GLÖMDE ATT BÄRETTA 
jag är bässsssst! ajde hörs senare :*
saaaknar er wäää, vi ses snart :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0