Godmorgon mina fina!♥

vaknade vid 11 låg i sängen en stund, efter det gick jag upp satte mig o kolla på tv med mamma..
har nt gjort nåt mer, bara tv! 
igår på kvällen tänkte jag träffa filip, men blev inte så pallade inte mådde fett dåligt. men men
snackade med tomas H och hector ganska kul, de va typ höjdpunkten från igår. inget annat haha :P
Ifall,  tänker fortfarande på gårdagen, tror nog jag kommer fortsätta i samma skola gå 9an göra allt jag kan, och klara så många ämnen som möjligt, sedan ta dom jag inte klara i iv, för vill inte gå med 98or ett år extra aldrig i livet! så de e nog min plan ifall, de kommer bli ändringar efter sommarlovet de som inte gillar de kan dra då, för ingen kommer kunna hindra mig ska sitta plugga varenda vardag sen på helger kommer jag va ute. Tål ni inte det? tagga, påriktigt föröker bara lyckas.
Allt är perfekt just nu bortsätt de, har världens bästa pojkvän, bästa vännerna, den bästa familjen och min underbaraste Theo! allt jag behöver.
hihi, men ajja mår fett illa har skit ont i magen, och är fett sur!
folk begär för mkt från varandra.
bloggar senare puss! :*
 
vill ta tillbaka tiden.. nuuuuuu ta mig tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0