Hon som alltid fanns där för mig. ♥

Vet verkligen inte vart jag ska börja, jag älskar allt med dig alla fel du gör dag in och dag ut! Utan dig är jag inte hel
Visst vi har bråkat minnst 234576543 ggr, men hur länge varar de ? haha minnst nån dag för vi har alltid något viktigt att berätta för varandra. En sak har jag lovat dig, och de är att aldrig lämna dig älskling så oroa dig aldrig för att det ska hända för att oavsett ifall jag är med dig eller om jag är med någon annan så är det alltid du som står först alltid amor, ha inte ens tanken av att någon någonsin kommer komma före dig! du är min andra halva, en del av mig hade inte klarat mig utan dig. Du göör mina värsta dagar till dom bästa, du stog där med mig när jag behövde dig, det var du som ringde mig bara för att säga hur värdefull jag va eller se hur jag mådde ingen annan gjorde det. Det var alltid du som kämpade med mig, du lätt mig aldrig kämpa ensam, du lätt mig ta fel väg men hjälpte mig alltid tillbaka. Du har gjort så himla mkt för mig alla dessa år! Vi har så fucking sjuka minnen, både dåliga och bra men dom bra tar verkligen över! Alla dessa problem har jag gått egenom med dig bästavän, det va du som alltid sa '' vi klarar de här tillsammans'' Du gör mig så jävla glad! På riktigt menar varenda ord jag skriver. 
Minns allting som om de vore igår, all denna glädje vi delat! Och hur mkt vi gjort tillsammans.
Minns du alla dagar vi bara gått ifrån skolan 161 timmar gumman? HAHA, eller när vi dygna ute och sov i porten! hahahahahha alla timmar, dagar och år med dig har varit så underbara! även fast jag ibland säger att jag hatar dig, så vet du att jag älskar dig mer än något annat i den värld! Det kommer alltid vara vi två, du vet våra framtida planer! dom håller va? haha, det jag ville komma fram till älskl va att du aldrig ska tveka om att komma till mig vad det än gåller kommer alltid tycka detsamma om dig. Och kommer aldirg någonsin att glömma dig, det är vi till graven älskling! glöm inte det, vi kämpar tillsammans idag, imorgon och miljoner år till!
Jaaaag fucking älskar dig bästavän bara 18 dagar kvar till v i ses, i 9an vi ska kämpa ha! inegn skolk vi ska bli mvg+ NOT.
men ajja de blev värsta sagan :D
 
Sofia Michailidou jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva, alla dessa år har varit bäst1 och tusen till ska de bli, loveu amor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0