Mamma ♥

Vart ska man börja när man ska försöka förklara för ens mamma hur mkt hon betyder för dig?
kan nog börja med att säga att du är hela min värld! skulle offra mitt liv för dig, du är min ljus på kvällen, min luft jag andas, mitt livsglädje! Bara att se dig le gör mig så jävla glad, kan inte beskriva den kännslan man vill bara hoppa runt och slänga runt allt i hela huset! i 15 hela år har du funnits där för mig, hjälpt mkt när jag behövt, gett mig allt även fast jag vart jobbig! Vi har våra dagar, då vi kan skrika på varandra eller va hur sura som helst men förr eller senare får du mig alltid att skratta. Varenda dag med dig är helt jävla underbar önska ba jag fick se mer av ditt leende. Den senaste tiden har varit skit jobbig, vi har bråkat minnst varenda dag låst in mig på rummet och bara gråtit ut efter allt jag sakt och sedan ångrat. Har aldrig velat såra dig, jag hoppas du inte tar åt dig utav de jag sakt till dig innan! för inget stämmer. du är den bästa mamman jag någonsin kunnat få!
Du ahr alltid velat att jag skulle bli den där perfekt dottern som klarade mig igenom skolan, som inte gjorde dumheter, som helt enkelt va perfekt på alla sätt. Förlåt för jag inte blev den du önska, de är allt jag kan säga just nu. men med tiden ska jag bevisa att jag kommer klara de här, gå ut 9an med betyg i handen och gå vidare i gymnasium. Så länge jag har dig vid min sida kommer jag satsa 110% på de här bara för att bevisa att jag oxå kan va den där underbara dottern! Jag älskar dig så otrooooooligt mkt. ord kan inte beskriva min kärlek för dig, hade jag kunnat spola tillbaka tiden hade jag ändrat en hel del. Gjort saker på ett annat sätt. men gjort är gjort bara gå vidare nu, okej ska inte skriva värsta boken nu hähä, även om jag kan hihi. men en sak till..
Jag älskar dig mamma och kommer alltid att göra de oavsett om du är med mig eller inte! du är den bästa gåvan Gud gav mig, du gör mig till världens lyckligaste.
Te amo mami 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0