Måste ba svara tbk på inlägget under!!!! Till ewe

Min ängel mitt fucking allt, alla dessa år äre du som stått vid min sida, skyddat mig från allt de onda och visat mig den  rätta vägen
Jag älskar dig mer en vad ord kan säga, haha vårst bråk va onödigt och menade inget jag sa va ba lite arg hihi nej men orkar nt skriva bok men älskar dig mest utav 
Men älskar sig mest utav allt, och kommer alltid att göra de!
Bloggar från luren för min ditt data inte setts på!-.- så aa kmr nt blogga så mkt för de fett jobbigt från lUren -.- ifall nu har vi precis fixat osa och är beredda för en ute kväll med gänget, hare bäst ni kommer annars nå mig på luren eller kik ciiiao 👊❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0