Nämeeeeen hejsan!

är så jävla glad just nu, varför? äh jag vet inte!
sitter med älsklingen ewe och kollar på bilderna från igår hahah :)
fick några frågor om mig här 
 
petra, amanda och carro!
IP: 109.58.131.102

tjena gumman! vi läser din blogg minnst 3 ggr per dag 
den är sjukt bra du bjuder på dig själv på ett bra sätt! du värkar vara en underbar tjej med hemskt rolig humor, vilket är sjukt kul o se! haha, vi har några fråhor härifrån :) 
1: hur ska din kille vara? 
2: singel eller inte om inte vem e din kille ? är du lycklig? 
3: bor du hemma med din föräldrar? 
4har du syskon ? 
5: hat bloggen hjälpt dig med dina svåra tider? alltså då menar jag så att du kan skriva av dig och sådana grejer? 
tacksam för svar! 
stäng aldrig ner bloggen vi älskar den och kommer alltid att följa den! :) hare bäst och håll huvudet högt oavsett all skit du får! tro mig du är en förebild! /tjejerna från västerås

( blir sjukt glad av att läsa sånt här :)

1. min kille hmm.. han ska va trogen, snäll, och älska mig och va ärlig! de allt jag begär.

2. har ett förhållande, nämner inte namn på bloggen, lycklig eller inte jag mår FINE.

3. ja, jag bor hemma med både:)

4. ja jag har äldre bröder :(

5. JA! de har den verkligen, den har hjälpt mig igenom snart 2 års tid, ist för att gå och ta ut allt på andra har jag kunnat skriva av mig här, mkt bättre!

sååå sööööta! kommer aldrig stänga ner den sötnosar! håller alltid huvudet högt och tar emot allt med öppna armar ;) ni är så gulliga! nu vet jag vilka ni är haha, 

sötisar, sköt er såg er ute igår vid 12  ! hahaha nej men va försiktiga ni är så gulliga pusss! kärlek till er :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0