snackar med älskliiiing

hej igen! snackar med älsklingen, saknar han såååå mkt!♥ typ 1 vecka kvar sen kommer han äntliigen hem wiiiihoo
ifall skriver lite snabbt om idag:) va barnvakt från halv 3 till 7 efter de hämta jag ut pengar möte upp ewe och en till tjej minns nt namn sorry :$
sen drog vi till copa chile i fittja åt sönder oss va där lite, sen drog vi till alby hem till mig åt igen hahahahhahaha:*
sen ut kom nyss hem typ, fixade sängen o allt snackade med mamma om vilken tid jag ska vakna på lördag ska vakna 5 på morgonen! kill me :OOOoooOo hur ska jag lyckas!
hahah vi får se hure går ifall! :)
imorn har jag inte direkt några planer,  enda jag vet är att de blir mys på kvällen med mami för de planera vi yss hihi 
men ska snacka vidare med älsklingen, så vi hörs imorn pusslipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0