tillbaka!

heej allihop, förlåt för dålig uppdatering ska göra mitt bästa! pallar nt berätta om alla dagar kan berätta om idag och vad jag gjort :) ifall vaknade vid 10-11 tiden vde va gryyyymt varmt så jag och min kusin och ewe drog ut och bada i stranden och solande i några timmar fram tills ungefär fem så aa vi blev ganska bruna efter det drog vi hem duscha och efter ttill stan fixade naglarna och ögonbrynen!  va skit kul, sen köpte jag lite presenter till några kompisar som dom ska få när jage hemma :) ifall efter det drog vi hemåt åt och så och nu sitter jag här ganska död, och har inget o göra, tråååk vill hem träffa lana och ba ååååååååh se henne! :(
men aa de drygt 26 dagar kvar, ska njuta av tiden och ba ha kul eftersom när jag komme rhem igen börjar verkligheten igen .
jag tänkte gå ut sätta mig i trädgården med söta nala (min kusins hund) i solen och så 
bloggar maybe later hare bääääst <3
kan fixa med bilder oxå :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0