Ett och ett halft år!

shiiiiet har haft den här bloggen sen ett och ett halft år tbk, så mkt har den hjälpt mig igenom mlt! :)
haha jaja Godmorgon gullisar, sitter framför tven med datan och messar med älsklingen safin :)
tänkte gå ut idag med älsklingarna från helene men de blev inte så för orkar nt kolla vädret hähä :P
så ska nog sitta hemma lite senare ska jag ta en duscha och fixa ansiktet och så, har fått värsta blåmärket på hackan som gör jätte ont vet intE HUR HAHAHAH
ifall sbart är min mobil i mina hönder igen hähähähäh
ska hämta den typ på torsdag tror jag
sen på onsdag ska jag till skär med mami vi ska köpa lite grejer, och därefter ska vi dra mot ikea för att köpa lite grejer till hemmet hoho, ajja bloggar mer senare läääääääääängtar såååå mkt till min mobil ni annar nt! uuft ajja ni får hålla ut ett tag till på bilder o så! pussssssssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0