Ewe in tha house bitch!

tja finisar!
jag o sötaste aleks sitter hos mig och hinckish, vi har sjukt tråk just nu utgång snart ellleeer?
eftersom jag inte träffat aleks på ganska så länge så berättade hon de senaste till mig!
fan va sur jag blir, killar lyssna jävligt noga nu för att få den här tjejen att falla ska ni va helt till 100 procent redo att fånga eller tagga, svär ni är brutala! ni ljuger så jävla mkt, men en jävla dag komme rni att innse  eller DU att innse hur jävla dum du va som förlorade den här tjejen som kämpade för dig sen december förra året! herregud inga ord för den killen, men en sak ska du veta du har förlorat något enormt bra, so bad du fick din andra chans till henne nu äre över med din lek, hon gjorde fan allt för dig och de va de här hon fick tbk, snälla tjejen äsch skit i de.
men iallafall aleks skit i honom du vet vart du har mig din man du vet? mitt nummer på din lur bara att ringa en pling och jag springer raka vägen till dig! helt jävla underbar tjej med så stort hjärta, vem vill inte ha dig lixsom :O
jag skulle inte banga .. asso hoohohoh
men jaja skit i allt nu, det är sommar ingen sommar romans nu, vi ska bara ha kul i sommar och snart åker vi ju du jag o mamma så jävla kul vi ska ha, vi ska glömma allt och lämna allt skit här alla falska och äckliga killar! ;) du förstår!
aj luuuuuuuuuuv ju aleks!
<3
/// din gris ewiiish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0