fixar mig :)

hejhej! förlåt för dålig uppdatering, kom hem sent igår och sedan somnade jag direkt typ :)
så aa haha ifall igår åkte jag till stan en stund sen hem träffade claudio, kevin och deras kompis vi gick upp på tunnelbane taket, va där lite sen drog vi jag o sofia drog mot höjden och dom andra vet inte ifall va där lite sen drog jag hemåt, på vägen hem ringer den jobbigate människan i hela världen och ber mig träffa honom för han ville snacka om nåt ''viktigt'' viktigt för han är som att snacka om en sten -.-
ifall gick tbk till höjden han snacka i 30år jag sa ba mm aa ok mm osv hahahaha, tillslut gick jag hem och somnade ganska direkt faktist :)
och idag vaknade jag ganska tidigt uutav att mamma väckte mig för att hon drog tidigt till jobbet gick upp åt frukost o så kollad ejag på mtv o så har bara legat framför soffan tills nu duscha precis håller på klär på mig o så, ska träffa någon idag lite senare typ 9 o så de typ min dag hahaha, :)
vi hörs senare mot kvällen när jage  hemma puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0