Godmorgon sötnosar!

avslutningsdag idag! men gick inte.. haha
vaknade ifall vid 11- halv 12 gick inte på avslutningen dom har gjort för mkt problem för mig.
ajja nästa vecka ska jag snabbis till skolan när dom har sommarskola och rensa mitt skåp för har nt gjort de hahahaha, sen ta mina kläder min väska och skor hem :) så aa haha
ifall idag: har precis duschat, och lyssnar på musik ska ta det lungt till kl 6 sen vid den tiden ska jag träffa jevin och dom, vet inte exakt vad vi ska göra bilder kommer ikväll lovar ;)
fick sms idag om min lur om hur mkt de blev och när den är klar ungeför så om nån vecka kommer bloggen bli ful proppat med bilder och allt möjligt! :)
ifall ska typ fixa mig lite, vi hörs lite senare puss!
skit gammal bild ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0