hej allihop! :)

förlåt för jag inte bloggat mer en nu för dagen men har nt haft lust till de.
ifall vaknade vid 10 idag, fick ett sms av älsklingen där de stog att han skulle åka och att han älskade mig o så :) härligt att vakna till ett sånt sms! ifall sen gick jag upp, satt vi soffan mådde jätte illa som alla andra dgaar vet inte vrf men, mår skit illa och kan knappt äta lr ok ska inte överdriva men äter skit lite sen blir jag propp mätt! och mår illa igen, så aa jag åt lite lunch efetr det satt jag och fixade låtar till mammas ipod o till min lur efter det drog jag ut en lång runda med theo mot flottan o tbk ungefär en timma så de va skönt sen kom jag hem vid ungeför 8 satte mig o kolla på tv  och sånt :) har precis tvättat och krämat in ansiktet och borstat tänderna ska kolla lite på tv sen sova, e ganska trött så ska bli skönt :) imorn blire en lång promenad på morgonen mot rastgården vid flottan sen blir de solarium efter det sen emot kvällen tar jag en kvälls runda med älsklingen theo emot flottan igen för att han ska få springa av de sista för att sen sova gott :D
men ajja ska kolla på tv nu och messa vidare med bästa brodern yousef M vi hörs imorn
ps: tyvärr inga bilder eftesrsom jag tn gjort så mkt idag sorry.
Godnatt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0