hemma :)

är hemma nu efter en lång jobbig dag! de började emd att jag vaknade vid 11, lr jag vaknade inte min mamma väckte mig -.- sov så jävla skönt! men men sen så åkte jag till maxi köpte toffsar och kräm till mitt ansikte eftersom jag e skit torr och börjar få sprickor, va där med pappa sden åkte vi hem igen började fixa mig inför dagen vid 3 tiden drog jag o möte sofia i kiosken (höjden) sen drog vi mot blå huset vöntade där på älsklingen, han kom efter typ 5 min, sen vi satt snacka kollade på film klipp o så, efetr det kom marre efter typ 30 min eller nåt, vi satt där lite sen drig vi upp mot grindtorp typ eller örnen vi satt där litee körde sanning och konsekvens o så skit kul, efter det drog vi gick runt lite sen vi gick ner till lillan satt där, och sen mot kiosken igen, sen drog sofia och sen efter typ 10 min drog marre oxå så va själv med toprak vi satt snacka tillslut gick vi runt och så sen lämna han mig hem och vi sa hejdå och så, han kmr hem 31 juli :( ajja ska ha så kul som det bara går för då går tiden mkt snabbare :) hahahahaha
ifall sen kom hem åt va skit hungrig efter det kolla jag på tv sen gick ut lite med hunden eller i typ 2 timmar hihi sen nu sitter jag här, snackar med älsklingen toprak på fb o så ska snart lägga mig o sova e skit trött eftersom mamma väckte mig så tidigt -.- men imorn har jag inga planer än, men hittar säkert på nåt elller så e jag ba hemma eftersom jag måste fixa i rummet och lite annat  snart börjar jag ju jobba oxå ska nig börja typ den här veckan men inte just imorn vill va hemma imorn ta det lungt, för har varit ute alla dagar den här veckan och pundat hela dagen så e sjukt trött nu så villar imorn sne får vi se om jag jobber på tisdag, men oj de blev ett långt inlägg hahahahah :)
här kommer lite bilder ifrån dagen dåra:
jag nyvaken  :)
miiiiiiin man :*
 
 
utan smink :)
älsklingen! 
de va dom hare bäst! och Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0