hemma, mys, sjääälv!

hej allihop, e på skit bra humör just nu vet inte efter men ifall :) idag vid 4 tiden drog jag till fittja med sofia vi träffa pawel vi gick runt o så sen lämna vi han i stationen sen kom samet o några sen tillslut drog vi mot alby till centrum köpte lite sen drog hem, kollade nyss på film men dene slut hahaha :)
o nu lyssnar jag bara på musik och snackar med lite folk hihi
imorn ska inte tillö skolan vi ska göra nåt skiiiiiiit tråkigt, så skippar de! ist ska jag möta sofia vid 9 i centrum då vi ska köpa mys och sedan komma till mig och kolla på film för kommer va helt ensam hemma eftersom min bror har åkt till sin tjej och ska spendera sommaren där och mamma o pappa jobbar så e vi själva BÄÄÄÄÄÄÄSTA! :)
så jaa sen fredag äre min sista dag, sen åker jag bästa, längtar skit skönt att komma bort från allt o alla ett tag ifall
så jaaa, nu ska jag fortsätta lalla runt på fb lite sen försöka sova lite, puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0