hemma nu :)

kom hem för en stund sen va ute med sofia för st vi taggade till flempan till hennes mamma o så sen drog vi hem o ut vi drog ner till fittja en stund hade kul, sen drog vi upp till min gård för att träffa william o dem men men  hahahahah
sen drog vi till ah höjdens kiosk träffade claudio lte vi gick runt rökte ;) o så
sen drog vi ner genom skogen typ till centrum dom gick upp på ett tak och lämna mig med alla fullisar hahahahaha
sen drog vi upp till ah kiosken igen va där hade de kul hahhaa
efter de drog jag o sofia typ vid 23.00 mot mig va ganska kallt o nu e vi hos mig :) hon sover här idag hihih
så aa vi hörs mer imorn när jag vaknar pusss godnatt till alla som ska sova :*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0