hemma :)

hejjjjjjjj! kom precis hem :)
ska berätta lite om idag och igår typ vad som hönde och så :)
ifall igår: va jag först i fittja med lite kompisar därefter kom hem vid 9 lämna några grejer bytte om och sen vid halv 11 gick jag ut med F vi va ute till runt halv 1 sen drog jag hem vi hade skit kul, snackae om allt möjligt o så :)
Idag: mamma beställde tid hos vetrinären ''stavining'' vi ska avlliva stackars kenzo halv 3 imonr :/ ajja han finns i mina tankar oavsett vad! ajja därefter va jag hemma bara tog de lkungt till drygt 4 sen drig jag mot rinkeby va me dkompisar o så och kom nyss hem, nu ska jag ba ta det lungt framför fb och om en stund sova e skit tröööööööttt :) bloggar mer imonr och gör Dag 5 oxå Godnatttish <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0