igåååår :)

sorry för dålig update :/
men igår hämta jag min underbara lur, så jävla glad! men de dålige är kan inte logga in på bloggen därifrån blir fett irri men ska nog fixa de snart! haha ifall igår träffa jag sofia vi drog ner mot planen sen kom toprak och marre vi satt där lite snacka o så sen gick vi mot baseboll planen satt där o så sen skulle sofia hem vi drog hon tagga sen vi andra gick till höjden satt där snacka tog bilder o så, därefter tog vi en liten runda sen lämna dom hem mig, sa hejdå och gick :) idag vakna jag vid 12-1, utav att toprak hade messat mig. men ifall har precis fixat mig ska träffa sofia hon ska lämna sina grejer här sen ska vi dygnish ute, sommartider de!  vi får se vad som händer ute kanske toprak o dem kmr vet nt, men om jag nt bloggar mer under dagen så får de bli så, ska försöka blogg grejen på luren så jag kan blogga när jag e ute :( pusss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0