krig.

hej allihop vaknade precis!
ifall va i skolan som vanligt kom hem åt lite med sofia sen drog jag o lämna henne i karlaplan :) därefter drog jag hem, spg min bror ååka! YEEEEEEESS hela sommaren ensam mitttttttt liv rullar på! hahaha
ifall sen när jag kom hem gjorde mat, sen åt kollade på mtv, sen jag gick o till min underbara säng och somnade till typ 7 hahaha så aa, messar med B ska kanske träffa han en stund idag om de typ inte regnar o så men typ vid 9-halv 10, imorn onsdag lediga jippiiii, ska träffa p och några till ska bli kul :)
skriver inga namn, tyvärrrr :)
jobbigt läge va ?? :*
ajja ska typ fixa mig o lite sånt, blir utgång med bebisen snart puss! :)
6 månader? HAHA hur fan tänkte jag egentligen, ett halv år för ingenting, saknar dig inte ett skit du är bara en liiiiiiiiten del av mitt liv som sakta men säkert försvinner.
ångrar inte att jag tog chansen 2 gånger, för den DU sa att du va är du verkligen inte HAHA
jag tar förhållande seriöst, playar inte lalalalallala due fan pinsam
HUUUUUR FAN KUNDE JAAAAAAG? är de enda jag undrar herregud
glömt allt, börjar om på nyttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0